Welkom
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Welkom

Een forum waar iedereen welkom is.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Hoe maak ik een poll / enquete ?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin



Vrouw
Leeftijd : 37

Hoe maak ik een poll / enquete ? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe maak ik een poll / enquete ?   Hoe maak ik een poll / enquete ? Emptyma maa 08, 2010 10:39 am

Hallo

Iedereen die lid is, kan een poll / enquête maken.

- Ga naar het forum-deel waar je poll over gaat óf plaats je poll in het mapje "polls".
- Maak een nieuw topic (NewTopic button).
- Schrijf de titel en je bericht. Schrijf in je bericht de aanleiding van de poll of wat je met de poll wilt.

Scroll dan naar beneden.

Daar zie je onder elkaar: Opties - Kalender - Voeg Enquête toe.
Staat er helemaal rechts van die paarse titelbalk een "-" dan kun je het dichtklappen, door er op te klikken.
Staat er helemaal rechts van die paarse titelbalk een "+" dan moet je hem nog open klappen, door er op te klikken.

- Bij de stelling/vraag vul je de stelling of vraag in. Bijvoorbeeld "Welke dag van de week is je favoriete?"
- Daarna in het vak eronder de keuze mogelijkheden. Rechts onderin het vakje zie je twee schuine streepjes staan //
Als je daar met je muis op klikt, je muis vasthoudt, en sleept, kun je het vak groter maken.
Zet alle keuzemogelijkheden onder elkaar. Maximaal 10 mogelijkheden.

- De enquete blijft open voor: Je kunt hier een aantal dagen in vullen.
Mijn advies: Leeg laten, voor onbeperkt.
- Multiple choice = Wanneer mensen meer dan 1 keuze mogen maken.
(Bijvoorbeeld bij "Welke huisdieren heb je?" Iemand kan én vissen én een hond hebben...
- Het ongedaan maken van een stem is toegestaan.
Geeft de mogelijkheid later je stem te wijzigen.
Mijn advies: JA.

Sommige polls bevatten een vraag die in de loop van de tijd kan veranderen, zoals leeftijd.
Of wanneer het over huisdieren gaat, sja, huisdieren kunnen overlijden dus dan heb je die niet meer.

Bovendien heb je dan de meest betrouwbare poll. Omdat het tijdloos is.

Admin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://welkom.forumactie.com
 
Hoe maak ik een poll / enquete ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Welkom :: Welkom! :: Wat is een forum en hoe werkt het? (Openbaar!)-
Ga naar: